Thursday, June 16, 2011

writing and reading is a new sexy

May2011, terbitlah turbulent succulent funzine #03. atau nama pendeknya kami letak as TSF. sebuah fanzine yang mengisarkan tentang cara hidup aku dan partner aku(tira) di dalam melalui liku-liku hidup yang penuh kekejaman ini. di mana manusia tidak lagi bersifat sepertimana manusia yang diterjemahkan oleh akal fikiran. ini luar batasan. luar kotak pemikiran. di samping ditemani rakan-rakan dan sudah pastinya alunan muzik-muzik yang menjadi teman hidup dan penggerak kepada etika dan sifat abnormal kami.

TSF#02 masih lagi ada di dalam simpanan. yang mahukan boleh kontek terus aku di talian talifon ataupun talian social network facebook dengan meng click pada badger facebook aku di sebelah :)

life is crucial enough. this is turbulent succulent, enjoy and spread the propaganda.

4 comments:

  1. tak sabar nak tunggu kau turun kl. haaaa aku da bosan takde bahan bacaan baruuu! aku ada link2 website zine. klu kau nak laa :)

    ReplyDelete
  2. tapi aku takde isu satu dalam simpanan. sudah abis ouh. mungkin kau boleh minta pada kaka untuk dipinjam dan copy.
    owh. aku kurang membaca webzine. tidak boleh baring2 dan selak-selak page. aku suka feel tenung lama-lama kat setiap page yg menarik minat aku. hard copy is needed!

    ReplyDelete
  3. webzine tu aku baca sbb ada band favret aku je :P
    aku ada 1 kotak penuh dgn zine sini+luar. dan buat aku tension aku gagal menyelamatkan beberapa zine aku yg hilang tah ke mana T_T

    ReplyDelete
  4. haha.takpe. zine dtg dan pergi. aphal sih ayat aku mcm ni-,-

    pergi cm tak arini?. maybe u can wholesale zines and books di sana!

    ReplyDelete