Thursday, June 16, 2011

yused yang pemalas

setelah beberapa kawan lama, kawan yang tak pernah aku temui dan aku temui. semuanya mengatakan, 'eh yused, kau nampak gemuk la'. dan aku macam, 'errr..mana ada duhhh'. macam ni jela aku dari dulu ( aku cuba membohongi kawan-kawan dan diri sendiri ). selepas pulang kerumah, hampir sejam juga lah aku berdiri di hadapan cermin dalam bilik . ahh yaaa....aku gemuk-,-

terus aku baring, dan cuba untuk menguruskan perut dengan membuat sit up. tapi cheek aku pun macam dah tembam-tembam juga. dammit.

lelaki sedikit buncit itu it's okay lagi. tapi aku cuak jadi besar dan fatty. haish..

tambahan pula sekarang ni aktiviti harian aku hanyalah makan dan tidur di rumah ni. sumpah menakutkan. dah lah, aku nak pergi kuruskan badan.

No comments:

Post a Comment