Sunday, April 17, 2011

5 thing that I hate to do but I must do.

1. masa aku dah enak berguling mahu tidur tiba-tiba rasa nak PU. ok tahan jap. arhh. tak boleh. kena bangun juga pergi tandas. damn, aku tak suka!

2. elok dah aku bersiap pakai uniform, sembur deodorant plus perfume. dah nak pergi kerja ni, datang pulak perut memulas. arhh..tahan jap. tak boleh!. capai towel pergi tandas. damn, aku tak suka!

3. instant noodle yang mee sedap tu memang sedap.tapi nak buat tu memang leceh. ha tu je yang ada dalam bilik aku sekarang. aku tibai. tapi sumpah aku tak suka buat, tapi kena buat!

4. dalam cs3 kalau nak cropping picture aku selalu guna polygonal lasso tool untuk mengambil picture yang aku nak. ha yang ni memang leceh. tapi kena buat. aku tak suka!

5. masuk bilik yang kena tanggal kasut dan stokin. lepas tu keluar pergi pula bilik yang kena tanggal kasut dan stokin. ha, baik pakai selipar. aku tak suka tapi kena buat!

No comments:

Post a Comment