Tuesday, April 19, 2011

masa ni aku berada di bangku sekolah.tingkatan satu



kata orang suara morrissey ni sexy, sampai ke hari ni morrissey ni maintain dia punya suara. aku pun tak tahu celah mana sexy nya dengan suara dia.

the smiths...

I upon stumble this band circa 2002 I think, membeli cd yang di buat copy di salah sebuah kedai di kuantan. aku beli masa tu album the queen is dead(1986). memang masuk halwa telinga aku, sedap dan indah. sejak dari hari tu, the smiths menjadi antara salah satu band indie pop kegemaran aku.

dan hari ni aku tiba-tiba teringat bilik aku kat rumah , aku baring sambil menulis dan mendengar smiths.

dan hari ini kenapa aku post video ni?

sebab tadi aku tengok cerita (500) days of summers.

zoe-ee day-sha-nel
( no, she's prettier than kati perry.she's punk, she's indie , kati perry pop. ha ha ha )

4 comments: