Saturday, October 16, 2010

#5 : deskriminasi

aku cuba untuk tidak terlalu menulis tentang scene itu ini hadkor pang segala bagai. tetapi apa kan daya, dari mata pergi ke akal dan berkonektif dengan hati telah buat aku tulis juga. haish...persoalanya, apabila aku tidak suka pada satu-satu band itu kerana aku berpendapat band-band ini tiada apa yang positive langsung untuk di sampai kan, pulak tu, sebarkan negatif elemen ada lah. bermain untuk profit dan glamourous. aiyoo. band seperti ini pun bolah wujud ke?. RIP lah, aku tak sanggup dah nak tengok jeritan dan jeritan anda sekalian. owh ya, itu hak anda sekalian lah kan nak buat band. adakah aku telah melakukan jenayah deskriminasi sebab aku tak suka melihat gelagat band-band seperti ini di atas pentas?. owh ya, situasi yang sedang aku sampai kan di sini adalah suasana sekarang ini. band-band yang amat hadkor ini tadi juga lagi senang, tahu lah semua sekarang suka bertumbuk-tumbuk terajang-terajang time break f down. best la band sekarang, lagu tak sedap mana pun. letak breakdown 2 ,3 minit jadi lah. ade orang ramai suka. ya, good job you scene kids. aku salute anda semua. anda sangat begitu kelihatan hadkor.
okay, selamat ber glamourous ya band-band sekalian!. aku tumpang gembira :)

__________________________________________________
good music is still good music, even if you say bmth is so f gay,
their music is kickin ass. even alesana is so jiwang, their music is 'mind blasting'  (ok, tiru ayat russel peters )
and at the end of that days, all the trends will fade away..

1 comment:

  1. Me and all my friends we got nothing to prove, nothing to lose!

    ReplyDelete